بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Hmmmm

Hi -.-
K, tadi aku chat dengan Nasrul, pastu aku tengok phone sebab dapat text.
tengok-2 dari Dia, aku baca lah.
dia cakap benda yang menyedihkan aku.
k sumpah cair + aku menangis tadi sampai sumbat taik hidung aku :3
then aku offl terus text dia, aku pujuk-2 dia.
YES, aku memang tahu dia sakit hati gila dengan aku.
and aku tahu dia memang panas baran macam bapak dia,
aku kata 'KALAU KAU SAYANG AKU, KITA START HIDUP BARU PLEASE?'
dia kata dia sakit hati ngan aku, k memang punnn.
and now dia dah okay dengan aku, Alhamdulillah :')
and aku pun dah fikir, lepasni aku takkan kongkong kau dah ok?
so suka hati kau lah nak chat dengan sesiapa pun ;)

AKU HARAP LEPASNI TAK ADA MAKHLUK GANGGU HUBUNGAN KITA K?
I Love You for sure  kbyeeee

Have Read It Right? Press Button LIKE Okay, TY ♥