بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

Say GoodBye To Him :'D

k , pagi tadi ada orang inbox aku , aku bukak ah .
tengok-2 minah yang aku benci tu SCYA 'MI AMOR' -.-
k , aku pun baca ah , dia kata yang Nasrul kata jangan call or jumpa dia dah .
k , aku reply dia pun reply then main reply-2 .
then aku jujur dengan dia .
aku cakap aku benci dia , haha .
then pun sibuk nak jujur , dia kata dia pun benci aku jugak ,
haha , well , thanks lah betina :)

then Nasrul cakap dia dah start fuck aku , woahhh :O
then aku pun update lah status ,
yang AKU BENCI NASRUL , hihi , tak sengaja k -.-
pastu onl tadi , adek angkat Nasrul kata delete mak dia .
padahal dia dah tolong delete kan dah .
k , tadi time aku ingat balik status aku , aku menangis bhai , hihi
memang lepas aku type status tu , aku rasa macam sedih pun ada , happy pun ada .
tapi watlek je , Fatyn kuat , peace-2 . mana boleh nangis-2 dah .
dah tua anak mak ngan abah ni , kihkih c(:

AKU SAYANG KAU TAPI AKU BENCI KAU , macam mana tu eh ?
AKU RINDU KAU TAPI AKU BENCI KAU , macam mana tu eh ?
AKU PERLUKAN KAU TAPI AKU BENCI KAU , macam mana tu eh ?

dah Fatyn dah , Nasrul tu bukan heran pasal kau dah .
#mana boleh , tapi kadang-2 rasa memang pun -.-
k ah nak gerak kompang , kboii


Have Read It Right? Press Button LIKE Okay, TY ♥