بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

I'm Happy When You Beside Me Babyyy :')

okay, dah seminggu blog aku tak boleh bukak :(
sedihh kan sedihh kan awak?
kite rindu gilaaa oh kat blog kite ni.
pastu tadi Nasrul ajar, and yeahhhhh! :D
dah boleh bukakkkkkk :D
sumpah happy giloooooooo :O
kay, back to the topic pleasee -.-

malam tadi, 30 June 2011, Selasa.
aku chat-2 dengan Nasrul, kay kau tak heran pun kan?
then tengah chat-2 tu, dia kata :
I SWEAR TO GOD, I'LL MARRY YOU
wehhhhhhh, SUMPAH TERHARU KODDD :')
dia kata aku perempuan pertama dia cakap macam tu, hihi.
*tengah mengembang ni bhaii -..-
tapi, kalau dia ingkar sumpah dia tu, aku tak tahulah kan.
tu urusan dia dengan Allah *k, dah mula ceramah
okay, nak bagi respond ni pasal tu.

"awak-2, kite sayang kat awak giloooo babengg tau, awak dah sumpah malam tadi kan?
so awak kena tunaikan kay. rasa macam tak sabar-2 pulak nak kahwin, kay aku gatal --'
alahh, macam lah kau tak gatal :P awak, kite nak cakap ni, awak janganlah
kuat marah tau, kite takut woo :(
nanti bila dah kahwin, hari-2 kena maki-2, then kena pukul.
last-2, hancur berai mukaaa kiteee. tak kesian ke awak? hihi :'(
kalau boleh sampai bile-2 kite taknak gaduh dengan awak tau.
yelah, nanti awak mengamuk, kite yang kenaaa :(
awak pun janganlah gedik sangat tau :P haha
awak, jangan pernah curang kay, kalau kite tahuuuu
memang hancur berai lah muka awak *k aku tipu -.-
tu je kite nak cakap awak. kbyee awak, take care, loveyoutillmylastbreath, muahhh :* :* "
kite janji takkan tinggalkan awak, kite taknak kehilangan awak tau :'(
k tata <3

Have Read It Right? Press Button LIKE Okay, TY ♥