بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

I-City, I Hate You!

okay, malam tadi aku makan dengan family aku dekat Pantai Jeram.
kay, makan-3. then time otw balik tu.
aku ajak bapak aku pergi I-City, tak sangka pulak dia nak :D
selalu kedekut bukan mainnnn >,<
then time sampai tu, kena bayar tiket, kau tahu berapa harga dia?
rm10 bhaii for 'car park' -.-
bapekkk mahaii, zzzzz
kay-2 dah, then parking kereta.
pastu kena berjalan pulak, perhhh, macam cibai -.-
tapi aku sanggup ah gak demi I-City, haha
pastu tangkap gambar adek aku, then aku terus rasa bosan :/
macam tak ada apa-2, baik beli mentol banyak-2 then tangkap kat rumah, haha
tapi sebelum tu cat dulu mentol tu, baru lawaaa.
bila-2 masa boleh tangkap. then tengah jalan-2 tu, mak aku nak terjatuh.
perhh, kesian bhaii, pastu time nak pergi kat kereta, mak aku nak terjatuh lagi.
aku dah bimbing dah tangan dia sebab kesian.
dah orang tu bongok, letak jalan batu-2 kenapa? err >,<
kalau orang tua jatuh or budak-2 jatuh macam mana? fikirlahhh -.-
kay, penat type ni, tengok gambar je ah :






penuh gambar aku je kan? haha, biarlah :P
k ah byeeeee : )

Have Read It Right? Press Button LIKE Okay, TY ♥